Reklamacje

Wszelkie reklamacje dotyczące sprzedaży projektów drogą elektroniczną można zgłaszać na adres:
ARCHON+ Biuro Projektów ul. Słowackiego 86, 32-400 Myślenice, NIP: 681-100-32-25, REGON: 350786877
lub na adres mailowy reklamacje@archon.pl

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- oczekiwań zgłaszającego reklamację; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez ARCHON+. Wymogi podane w powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Dla ułatwienia całej procedury możesz wypełnić załączony formularz reklamacji i odesłać go na podany powyżej adres.

Reklamacje rozpatrywane będą przez ARCHON+ niezwłocznie, w kolejności ich wpływania, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Dodatkowo informujemy, iż masz możliwości  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.  Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w punkcie 7 naszego regulaminu.

Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu
w dogodnej dla Ciebie formie!

2022 06 20 contact 03

Jesteśmy do Twojej dyspozycji również na czacie pon.‑pt. 8‑21, sob. 9‑13

Jesteśmy teraz dostępni.

2022 06 20 contact 04

Jeśli wolisz szczegółowo opisać swoje pytanie, napisz do nas.

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Napisz do nas

Zadzwoń do nas +48 12 37 21 900

Wybrane dla Ciebie projekty domów

Dołącz do Newslettera ARCHON+

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowościach projektowych, wyjątkowych wnętrzach, inspirujących realizacjach oraz atrakcyjnych promocjach.

Messenger Czat z DoradcąDostępny
 +48 12 37 21 900